Top Ten Tuesday – böcker från 2016 jag ännu inte läst

En topptio från Top Ten Tuesday. Top Ten 2016 Releases We Meant To Read But Didn´t Get To (But TOTALLY Plan To).

Oj, oj, oj, det är ju så många! Här har jag begränsat mig till de som verkligen är topp tio av alla dem jag vill läsa och i den ordningen jag vill läsa dem.

  1. Morden på Mangle Street av M.R.C. Kasasian
  2. The Dry av Jane Harper
  3. Fyren mellan haven av M.L. Stedman
  4. Miniatyrmakaren av Jessie Burton
  5. Truly Madly Guilty av Liane Moriarty
  6. Tennison av Lynda La Plante
  7. Flickorna av Emma Cline
  8. Kalldrag av Markus Sköld
  9. Aftonland av Therese Bohman
  10. Kaninjägaren av Lars Kepler

En av dem har jag hemma. Tre av dem har jag beställt och de borde komma vilken dag som helst. Innan jag läser Kaninjägaren vill jag dock läsa Stalker som ligger hemma och väntar.

Kommentera

