Mitt liv som gift – Anna Mannheimer

Positivt:
– Hon är rolig.
– Hon bjuder på sig själv.
– Hon har massor av nojjor som hon delar med sig av.
– Jag fnissar ganska många gånger.
– Somliga anekdoter är jätteroliga.
– Hon är själv uppläsare av ljudboken och gör det jättebra.
– Hög igenkänningsfaktor.
– Efter att jag slutat lyssna hör jag Anna Mannheimers röst i huvudet hela dagen – och det är faktiskt ganska roligt (också när jag skriver detta).

Negativt:
– Lite fånigt att hon använder sig av Bridgets ”note to self”.
– Jag har nog lite svårt för humorböcker när varenda mening ska vara lite lustig, blir nästan lite tröttsamt.
– Boken innehåller en massa tips som känns lite, vad ska jag säga, omoderna, eller jag har hört dem förut. (T.ex. bolibompasex)
– Tipsen uppräknas i sådan här punktform.

Betyg: 3/5
Storyside, 2015. Ljudbok.
3 h 3 min.
Uppläsare: Anna Mannheimer

One thought on “Mitt liv som gift – Anna Mannheimer

Kommentera

